Home show and shine Audi A3 - Exklusivka
 

 


Audi A3 - Exklusivka Tisk
Pondělí, 11. 10. 2010 | Počet zobrazení: 6379
Bookmark and Share

A3_about_tuningPryč jsou doby, kdy jste na tuningových srazech potkávali brutálně upravená a přestavěná auta. Někdy nebylo skoro poznat, o jaký model se v sériovém stavu jednalo, jenže doba se změnila, dnes letí decentky.
Decentka neznamená, že na autě najdete jen pár doplňků. Najdete jich tam stejně jako na brutálně přestavěném autě, jen je musíte trochu více hledat a přemýšlet, co bylo již v sériové výbavě a co už doplnil úpravce. Martinova Audi A3. má všechny náležité prvky opravdového tuningového auta - skvělý lak, krásná kola, vypiplaný motorový prostor a vymazlený interiér. Úpravce měl všechny změny předem promyšlené a tak přestavba trvala poměrně krátkou dobu cca 3 měsíce. Po této době následovalo jen ladění detailů, případně lehké opravy úprav. Martin se inspiroval edicí S-line. Narazíme na ní jak na karoserii, tak v interiéru.


S-line se podepsal na celé přední části vozu. Nárazník je nižší než originál a nechybí typické probrání v jeho střední části. Dominantou je samozřejmě obrovská chladičová maska. Přední světlomety částečně zastiňují mračítka od firmy Rieger. Chromový povrch polepů sloupků skvěle ladí s luxusními 18-palcovými koly Menzari Hydro, nazutých do nízkoprofilových pneumatik Falken o rozměrech 215/35 R18. Zlatem lakované brzdiče, plastové kryty prosvítají za chromovanými loukotěmi lesklých ráfků. Komaxitový nástřik zase pevně drží na ramenech náprav a krycím plechu za kotouči. Výrazného snížení světlé výšky vozu bylo dosaženo instalací štelovacího podvozku V-maxx. Ten zapříčinil snížení o 70 mm na obou nápravách.


Pod kapotou se ukrývá 105-ti koňový agregát 1.9 TDI, kterému stačí k výraznému nárůstu výkonu jen individuální úprava řídící jednotky. Tu si Martin objednal u firmy BitPower. Měření ukázalo rovných 150 koní, což je dokonce o něco víc, než slibuje úpravce. To už na svižnou jízdu rozhodně stačí. Všechny ostatní úpravy motorového prostoru jsou estetického charakteru. Můžete obdivovat třeba lakovaná víka krytů motoru v odstínu karoserie, airbrush, chromované doplňky v podobě nádobky na vodu, víček vstřikovačů, oleje a klimatizace, včetně střední části krytu motoru. Chrom pokryl rovněž píst kapoty a ramínka stěračů. Kontrastní zlacení se usadilo na víčku nádobky na vodu,  krytu váhy, nápisu a znaku Audi, krytkách šroubů stěračů a odstřikovacích.  Nepřehlédnutelná je hliníková měrka oleje ve znaku Audi. Spodní část kapoty je potažený šedým mikroplyšem.


Úpravy interiéru jsou poměrně rozsáhlé. Většina dílů je potažena mikroplyšem nebo nastříkána flockem. Díky těmto úpravám musela být většina dílů z interiéru demontována, což zabere dosti času. Celý interiér je laděn do šedé, které ladí s pochromovanými doplňky. Mikroplyš se usadil na přečalouněných středech sériových sedaček, částech palubní desky, obkladech dveří, loketní opěrce a madlu ruční brzdy. Plyšové jsou i sloupky střechy a dokonce i plastové obklady vnitřních prahů. Stejný materiál byl použit pro výrobu nových vkládaných koberečků. Flock se usadil na středovém tunelu, bocích sedaček, krytu zadních a madlech předních dveří, včetně slunečních clon. Nový menší tříramenný volant si zachoval airbag. Chromem se v interiéru rovněž nešetřilo. Do něj se obléklo zpětné zrcátko, lišty dveří, výdechy topení, ovládání sedadel a obroučky subwooferových reproduktorů.


Zástavba řádného ozvučení vozu zde rozhodně nechybí. O audio-video signál se stará Alpine CVA-1014RR a Audiomedia AMU278D. Firma Rockford Fosgate zde prezentuje zadní ovály T1693C, přední 13 cm koaxilály T152C a dvojici subwooferů P2. Výstupy doplňují výšky Fennr DT 18. O potřebnou sílu signálu se starají zesilovače Magnat Rock 600 a Mono 1000 a aparaturu hlídá chromovaný kapacitor Dietz.

+/-
Přidat komentář
Jméno:
Email:
Web:
Název:
 
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate:
:?::(:sleep::););)):0
 
Bezpečnostní kód
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
+/- Komentářů(0)
Přidat Nový
 
Joomla SEO powered by JoomSEF