Home show and shine VW Golf - Poršák
 

 


VW Golf - Poršák Tisk
Úterý, 15. 03. 2011 | Počet zobrazení: 7303
Bookmark and Share

porsak_about_tuningPo delší době tu máme opět jednoho Golfíka. Právě se vám představuje čtyřka Petra Janečka, který si jí přetvořil k obrazu svému. Pojďme se tedy podívat, jak se mu to povedlo.

Jedno vám bude hned jasné, jakmile se na auto podíváte. Petr je klasický vyznavač německého stylu úprav, tedy žádné obří laminátové nárazníky, neznačková kola, případně neony kam se jen podíváte.  Jeho přeměna je decentní, přesto ze sériové nevýrazné karoserie vykřesal sportovního ducha.  Přední nárazník je totiž doplněn lipou z verze V6, který sehnal u firmy MS Design. Mřížky pokryla tradičně klavírová čerň a přibyly i bodové mlhovky. Poslední dobou oblíbený US Style má na tomto autě zastoupení v bočních kouřových pozičkách na předním nárazníku a částečně lakovaných předních světlometech se zabudovanými xenonovými výbojkami. Když už jsme u těch světel, měli bychom zmínit zadní kouřově-červené lampy osazené oranžovými a červenými SMD diodami.  Maska chladiče si udržela znak automobilky, je ovšem osazena zcela černým z verze pro Bundeswehr, to samé platí i vzadu. O úklid předního okna se starají nové originální Aerotwiny, zadní okno už uklízí majitel pouze stěrkou. Záslepka je rovněž lakovaná do klavíru, který pokryl i ploutev na střeše, která nahradila klasickou anténu. Na bocích naleznete černě lakované vyfrézované kliky dveří, malé zpětné zrcátko řidiče z anglické verze. Po otevření víčka nádrže vás oslní pochromovaný uzávěr nádrže.

Golfík se chlubí dělenými koly výrobce RH, model ZW4. Kola mají lakované středy do antracitové perleti s originálními Porsche znáčky, s kterými se ještě několikrát setkáme, a leštěné límce. Kvůli výraznému snížení 90 mm na obou nápravách, které má na svědomí podvozkový kit Streetline, vypadají použité 18 palcové ráfky jako palec větší. Kola, o rozměrech 8,5x18 ET59 a 9x18 ET53 doplněné o 30 mm podložky na všech stranách, jsou obuty do oblíbených pneumatik Nankang NS2 o velikosti 215/40 R18. Přední brzdové komponenty jsou použity z modelu GTI, doplněné o kotouče Zimmermann a destičky Ferodo Thermoguiet. Barva se usadila jak na brzdách, tak na podbězích.

Dieselový agregát, ukrytý pod šedě lakovanými plasty, byl posílen na konečných 120 koní a to především přeprogramováním řídící jednotky. V barvě Audi šedé přibyl i kryt nádobky ostřikovače a expanzky z Audi A3. Hlavní kryt agregátu je vylepšen ještě o nerezový pruh s měděným nápisem Exklusive. Nezapomnělo se ani na chromovaná víčka nádobek, krytky tlumičů. Šedivá koženka vystřídala odhlučnění na kapotě.

Interiér ctí barvy exteriéru. Pohodlné sezení obstarávají kožené sedačky Recaro Color Concept s výšivkovými  znaky Porsche. Tříramenný volant má ve své středu opět další znak. Nerezové pedály a podnožník jsou převraty z verze GTI. I něco toho chromu zde najdete. Především na rámečku kolem řadicí páky, výdeších topení, kroužcích budíků v kapličce přístrojů a na ramínku umístěném na sedadle řidiče. Trochu skrytý je airbrush na deklu pojistek a v interiéru narazíte i na dekor karbonu. Multimediální vestavba je řízena centrální DVD jednotkou Zenec ZE-MC174 s propojeným aktivním držákem pro iPhone 3G. Přední reproduktory Bose a subwoofer Magnat XTC300 jsou napojeny na čtyřkanálový zesilovač Magnat The Rock 600. Špičky hlídá kapacitor Dietz, který je zapuštěný ve zvýšené koženkové podlaze kufru.

+/-
Přidat komentář
Jméno:
Email:
Web:
Název:
 
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate:
:?::(:sleep::););)):0
 
Bezpečnostní kód
Prosím, vložte text z obrázku (anti-SPAM ochrana).
+/- Komentářů(0)
Přidat Nový
 
Joomla SEO powered by JoomSEF